Καλλιτέχνες :: Εύα Χαραλαμπίδου

Γεννήθηκε στη Δράμα, αποφοίτησε με άριστα από το Β΄ εργαστήριο του τμήματος Εικαστικών Εφαρμογών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Έργα της βρίσκονται στην Πινακοθήκη Χανίων και στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης καθώς και σε ιδιωτικές συλλογές.

Η καλλιτέχνις σημειώνει για το έργο της: 

"Οι αναζητήσεις μου αυτή την περίοδο αφορούν την αλληλεπίδραση μεικτών τεχνικών πάνω στην επιφάνεια επεξεργασμένου ξύλου. Τα υλικά μου ειναι λάδια ,ακρυλικά , κολάζ πρωτογενή υλικά που συνηγορούν σε μιά βίαιη χειρονομία άμεση γραφή για μιά πολυσημία της γλώσσας της υποκειμενικής μου επικαιρότητας. Η φωτιά σαν δημιουργική δύναμη στο στατικό καθεστώς της οργανικής ύλης δημιουργεί επεισόδεια υφές καψίματα έντάσεις χωρίς ιδιαίτερα πλασίματα μετασχηματίζοντας τα σε λόγο τέχνης. Η κίνηση, η ενέργεια, συμπεριφορές του ''τυχαιου'' σε ευέλικτους πυρήνες κατανομής της ζωγραφικής μου επιφάνειας αφηρημένοι προσανατολισμοί διαισθητικά ενσωματωνουν το φυσικό και το ανρώπινο μια ρήξη και μια γέννηση η πρόθεσή μου, το ζητούμενό μου σέ πρόσληψη συγκεκριμένου εικαστικού λόγου".

No comments:

Post a Comment