Χρήστος Τάσιος



Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1961 μεγάλωσα και σπούδασα στην πρώην Α.Β.Σ.Θ. (Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων) σήμερα Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Μετά το στρατιωτικό εργάστηκα ως Λογιστής στον ιδιωτικό τομέα για 20 χρόνια είμαι παντρεμένος και έχω μια 16χρονη κόρη.
Με την τέχνη ασχολήθηκα από τα νεανικά μου χρόνια και κύρια με την ζωγραφική που ήταν πάντα το όνειρό μου.Είμαι αυτοδίδακτος  στις τεχνικές της και μ ενδιαφέρει η ανθρώπινη φιγούρα και πιο συγκεκριμένα το πρόσωπο.Εκτός από την ζωγραφική ασχολούμαι με την αγιογραφία και την μικρογλυπτική και μικτές τεχνικές.
Έλαβα τελευταία  μέρος σε δυο τρεις ομαδικές εκθέσεις στην Θεσσαλονίκη και στης Σέρρες για να κάνω γνωστή τη δουλειά μου και τώρα αποφάσισα  να συνεχίσω και να εξελιχθώ .

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στα:
mail " tax61ch@gmail.com " 
κινητό 6976851754
facebook "Τάσιος Χρήστος Νούσκαλη Παναγιώτα"  


No comments:

Post a Comment