Η Masha Ladilova σε μία ατομική εικαστική έκθεση στη MYRÓ Gallery


Η MYRÓ Gallery έχει τη χαρά να παρουσιάσει, για μία ακόμη φορά, τη Ρωσίδα καλλιτέχνη, Masha Ladilova, σε μία ατομική εικαστική έκθεση στον χώρο του Art Shop της γκαλερί. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019 και ώρα 8:00 μ.μ., με την έκθεση να διαρκεί στο σύνολο της έως και τις 30 του ίδιου μήνα.

Παρακάτω η ίδια η ζωγράφος μας διηγείται, σε ένα αυτοβιογραφικό σημείωμα, δύο λόγια για τη ζωή και το έργο της:
"Το όνομά μου είναι η Μάσα και ζωγραφίζω από τότε που ήμουν παιδί. Η τέχνη έχει διαμορφώσει το όραμά μου για τον κόσμο μέσω του χρώματος. Όλα έχουν το δικό τους χρώμα - ανθρώπους, ενέργειες, συναισθήματα και όλες τις αισθήσεις - ναι, ακόμη και μυρωδιά.

Στην ανάμνηση μου, η εμπειρία συνεχίζεται ως χρώμα ή απόχρωση ενός φάσματος χρώματος. Πόσο εύκολα μπορώ να ξεχάσω το όνομα ενός ατόμου, αλλά το "χρώμα" του θα μείνει στη μνήμη μου για πάντα. Μπορεί να είναι ανοικτό μπλε χρώμα με ροζ, μαργαριτάρι ιριδισμό. Θα μπορούσε να είναι το χρώμα του νεαρού χόρτου με ελαφριά λάμψη της πρωϊκής δροσιάς. Ή μπορεί να είναι ένα συμπαγές λαμπερό χρώμα τροπικών ωκεανών κοραλλιών. Πιστεύω ότι κάθε ζωντανό είναι ένα χρώμα. Και ακόμα, σε κάθε μεμονωμένη σκιά βρίσκουμε μια απόλυτη αντανάκλαση όλων των άλλων χρωμάτων...

Πριν από πολλά χρόνια, ήμουν παθιασμένος με τα γραφικά και το βιβλίο μου, τα βραβεία βιβλίου μου, αφιερωμένα στον διάσημο γαλλικό ωκεάνιο εξερευνητή Jacques-Yves Cousteau, δημοσιεύτηκαν ως βραβείο για τη δουλειά μου. Αποφοίτησα από σχολή τέχνης και συμμετείχα σε πολλές εκθέσεις στη Ρωσία.

Η δημιουργία για μένα είναι ο ατελείωτος ωκεανός μου, χωρίς καρέ ή υπερβολική σκέψη. Η τέχνη μου μπαίνει στο υποσυνείδητο έξω από τα σύνορα της καθημερινής ζωής. Τα κομμάτια τέχνης μου αντικατοπτρίζουν μια γυμνή ψυχή στον καμβά. Είναι το σύμπαν μου, ο σύμπαν μου όπου όλοι οι αστέρες είναι εγώ ... και η Σελήνη και ο Ήλιος. Δεν πρόκειται για εγωκεντρισμό - πρόκειται για συνύπαρξη και αλληλεπίδραση με τα πάντα γύρω μας ταυτόχρονα. Πρόκειται για την αίσθηση ότι ένα μέρος του κόσμου δεν ξεχωρίζει από τον κόσμο.

Είναι η αντίληψή μου για τον κόσμο και έτσι εκδηλώνεται ο κόσμος μέσα μου..."

MYRÓ GALLERY
Εγκαίνια: Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019 στις 20:00
Διάρκεια: 7/3 έως 30/3/2019
Διεύθυνση: Νικηφόρου Φωκά 8 (περιοχή Λευκού Πύργου)
Ώρες Λειτουργίας: Πέμπτη & Παρασκευή 17:00-21:00
Σάββατο 11:00-15:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου